Aaron

ŹRÓDŁO ZDJĘCIA

Aaron
Swoje szlachetne imię nosi z dumą. Oznacza ono "wywyższony" lub "oświecony".
Nie widzi powodów do jego skracania, w szczególności, że jest to dość trudne.
Jedyny logiczny skrót jaki się nasuwa to "Ron", lecz niekoniecznie za nim przepada.
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
WIEK :| 5 lat
ŻYWIOŁ :| Woda
MOCE :|
Kontrola wody w różnym stanie skupienia - może tworzyć fale, atakować odłamkami lodu itp.
Oddychanie pod wodą - potrafi przetrwać pod wodą bez oddychania od kilkunastu do trzydziestu minut.
Mglista osłona - bez problemu może stworzyć wokół siebie gęstą mgłę, szczególnie, gdy zalega dookoła rosa.
PROFESJA :| Przewodnik

Siła: 170 | Zwinność: 120 | Szybkość: 100 | Kamuflaż: 60
      Walka :| Najchętniej podchodzi do walki w bezpośrednim starciu. Atakuje pewnie, choć często wykonuje uniki. Stara się powalić przeciwnika na ziemię i go unieruchomić. Jeżeli ma zabić, nie patyczkuje się i w miarę możliwości od razu celuje w słabe punkty.
      Magia :| Telepatia, tworzenie portali i korzystanie z portali
     Wiedza :| Znajomość magicznych stworzeń i podstawy medycyny
EKWIPUNEK :| Miecz Fortis

WYGLĄD :|
     Rasa :| Biały owczarek szwajcarski
     Wzrost i waga :| 62cm i 33kg
     Umaszczenie :| Jednolicie białe
     Cechy szczególne :| Odziedziczona po przyjacielu obroża. Nosi ją jednak rzadko. Ma także bliznę na lewym boku, która ciągnie się od okolic łopatki do kręgosłupa. Nie widać jej pod długą sierścią.

CHARAKTER :| Od wczesnego dzieciństwa dbano o to, aby wyrósł na dobrego przywódcę. Jedyny następca musiał umieć odnaleźć się na dworze. Od zawsze zwracał uwagę na dobre maniery, szlachetność i dumę. Ale nawet wymagająca i ambitna matka nie stłamsiła w nim duszy artysty, który chciał spędzać czas z przyjaciółmi, nie z dygnitarzami i delegacjami z sąsiednich sfór. Więc jaki jest Aaron?
     To przede wszystkim dusza towarzystwa. Nie ma problemu z nawiązywaniem znajomości, lecz nie można mu zarzucić naiwności. Nie przyjmie w Pałacu byle kogo. Zanim pozwoli się komukolwiek zbliżyć musi zdobyć o nim wszelkie informacje. Jako Przewodnik nie ma takiego problemu. Gdy przybywa po kogoś na Ziemię, ma już za sobą kilka dni jego obserwacji. Zna większość psów przybywających do Aurory. Nawet jeśli na spotkanie z nimi wybierają się inni Przewodnicy, stara się jak najszybciej zapoznać z nowo przybyłym.
     Ufa swoim przyjaciołom i jest wobec nich lojalny. Może nie skoczyłby za każdym z nich ogień, lecz gdy proszą go o pomoc, robi wszystko, aby spełnić ich prośby. Jako przywódca ma do tego możliwości, dlatego też często bywają u niego psy, chcące na tym skorzystać. Często dostrzega ich zamiary, lecz ich nie lekceważy. Uważa, że jego zadaniem jest niesienie pomocy wszystkim członkom sfory.
   Gdy nadchodzą ciężkie chwile, Aaron przeżywa je bardzo emocjonalnie. Może nie jest skłonny do popadania w depresje, lecz gdy coś idzie nie po jego myśli, staje się pochmurny. Pozwala sobie na to tylko w obecności bliskich. W szerszym gronie zawsze pokazuje się z jak najlepszej strony. Z tego powodu wielu zarzuca mu fałszywość. On jednak bardzo ceni sobie szczerość. Nie uważa, że robi coś złego, a uspokaja w ten sposób opinię publiczną. Różni, różnie te intencje odbierają.
     Nienawidzi wprost bałaganu. Wszystko wokół niego musi być poukładane, posegregowane i dodatkowo wypolerowane. W chwilach nostalgii zaczyna wszystko przekładać, a potem odkładać na swoje miejsce. Morrigan często to wyśmiewa, ale on uparcie twierdzi, że to pomaga mu myśleć.
     Stara się unikać walki jak tylko może. Woli stosować dyplomatyczne rozwiązania, a najbardziej obawia się wojny. Z napięciem obserwuje stosunki między sforami, często wysyła delegacje i robi wszystko, aby panował tak kruchy przecież pokój. Sam również wyjeżdża w zagraniczne podróże, by utrzymać przyjaźń z innymi władcami.
     Gdy już przychodzi mu walczyć, zawsze woli zasięgnąć rady zaprawionych w boju psów. Nie wstydzi się tego i otwarcie oświadcza, że nie ma wojaczki we krwi, a jego zmysłowi taktycznemu widocznie potrzebne jest wsparcie. W bezpośrednim starciu stara się jak najmocniej skupić. Chce jak najwierniej odtworzyć ruchy, których uczył się od szczenięcych lat. Kalkuluje, by następnie uderzyć z całym swoim potencjałem.
    Mimo, że wpajano mu jego wyższość, nie uważa się za lepszego od innych członków sfory. Owszem, należy mu się szacunek, lecz nie trzeba przed nim bić pokłonów. Na spacerach często rozmawia z innymi psami, zaprasza niektórych do Pałacu. Czasem wychodzą z tego małe bale, a po ogrodach i salach kręci się mnóstwo osób. Przeszkadza to jedynie Morrigan.
      Nadal jest w nim mnóstwo szczenięcej ciekawości. Uwielbia poznawać nowe psy, miejsca. Często podróżuje. Nie stroni od zajazdów w Helecho bądź Litore. Szczególnie upodobał sobie piaszczyste plaże południa i stara się tam przebywać jak najczęściej. Czasem uważa, że bycie Przywódcą tylko go ogranicza.

HISTORIA :| Co tu dużo opowiadać? Nie przeżył żadnych dramatycznych wydarzeń na Ziemi. Urodził się w Eos jako jedyny syn przywódców. Od zawsze przygotowywany był na pełnienie swojego stanowiska. Nie poszedł jednak w ślady ojca i nie został wojskowym. Ciekawość ciągnęła go do innego wymiaru. Został Przewodnikiem, by pomagać innym psom. 
Nie bądź mną nie pisz takiej historii swojego psa (co najwyżej jego szczeniąt...)
RODZINA
Rodzice :|
Matka: Astrea
Ojciec: Ruben - poprzedni przywódca sfory
Rodzeństwo :| Brak
Partner :| Morrigan
Potomstwo :| Brak

MIEJSCE ZAMIESZKANIA :| Pałac
CIEKAWOSTKI :|
W wolnych chwilach sięga po pędzel
Pewien łowca pomylił go z mamunem, ale szybko zrozumiał swój błąd i uniknął cięższego przewinienia

Howrse: Queen
Gmail: morrigan735@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz