Na targach w naszej sforze można dostać wiele przydatnych przedmiotów.
Niektóre z nich mają właściwości magiczne, inne nie.
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Eliksiry
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Mutatio
Opis działania: Mikstura ta pozwala na zmianę rasy lub samego wyglądu psa.
Sposób użycia: Wystarczy wypić i zasnąć. Zmiany będą zauważalne po przebudzeniu.
Efekty uboczne: Czasem zachodzą dodatkowe zmiany w charakterze.
CENA: 300 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Imperium
Opis działania: Po wypiciu zmieniają się moce psa. Nadal związane są jednak z jego żywiołem.
Sposób użycia: Wystarczy wypić.
Efekty uboczne: Ilość mocy może się zmniejszyć.
CENA: 300 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Elementum
Opis działania: Eliksir zmienia żywioł psa.
Jego moce również się zmieniają i odpowiadają nowemu elementowi.
Sposób użycia: Wystarczy wypić.
Efekty uboczne: Ilość mocy może się zmniejszyć.
CENA: 400 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Curatio
Opis działania: Przyspiesza gojenie się ran i leczy lekkie choroby.
Sposób użycia: W przypadku choroby, wypić.
Gdy mamy do czynienia z obrażeniami, polać ranę eliksirem.
Efekty uboczne: Brak.
CENA: 100 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Inertia
Opis działania: Sprawia, że ten, kto go wypije, traci przytomność.
Sposób użycia: Jeżeli chcemy obezwładnić innego psa, możemy dodać eliksir do napoju lub posiłku.
Efekty uboczne: W zbyt dużych dawkach powoduje śpiączkę.
Nie należy przekraczać ilości, którą zawiera jedna buteleczka.
Nie należy przekraczać ilości, którą zawiera jedna buteleczka.
CENA: 350 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Experium
Opis działania: Po jego wypiciu pies staje się sprawniejszy.
(Otrzymujesz 50 PU do rozdzielenia)
(Otrzymujesz 50 PU do rozdzielenia)
Sposób użycia: Wypić
Efekty uboczne: Zbyt duża dawka może spowodować efekt odwrotny do zamierzonego.
Nie należy rocznie przekraczać ilości zawartej w dwóch buteleczkach.
Nie należy rocznie przekraczać ilości zawartej w dwóch buteleczkach.
CENA: 220 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Aetate
Opis działania: Postarza lub odmładza psa.
Sposób użycia: Jeżeli chcemy, aby eliksir postarzał, należy dodać do niego opadłe liście dębu i wystawić go na działanie światła księżyca. Gdy jednak ma odmładzać, należy dodać młode liście i wystawić miksturę na słońce. Jeden łyk to jeden rok zmiany wieku.
Buteleczka mieści 5 łyków.
Odmładzanie nie działa na psy młodsze niż 3 lata.
Buteleczka mieści 5 łyków.
Odmładzanie nie działa na psy młodsze niż 3 lata.
Efekty uboczne: W wypadku złego przyrządzenia, może nie zadziałać.
CENA: 250 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Festina
Opis działania: Przyspiesza dorastanie szczeniąt i rozwiązanie ciąży.
Sposób użycia: Gdy wypije go suczka w ciąży, urodzi w przeciągu doby.
Jeżeli jednak poda się go psu młodszemu niż 2 lata, następnego ranka będzie już dojrzały.
Jeżeli jednak poda się go psu młodszemu niż 2 lata, następnego ranka będzie już dojrzały.
Efekty uboczne: Brak
CENA: 250 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Opis działania: Pozwala na samoistne zajście w ciążę.
Sposób użycia: Wypić. Szczenięta mogą być dowolnej rasy.
Efekty uboczne: Brak
CENA: 280 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Amnesia
Opis działania: Sprawia, że pies nie pamięta wydarzeń z przeciągu 2 lat.
Mogą one wrócić po podaniu Innocentia.
Pies nadal będzie pamiętał jak ma na imię, kojarzył swoich bliskich i wiedział gdzie mieszka.
Mogą one wrócić po podaniu Innocentia.
Pies nadal będzie pamiętał jak ma na imię, kojarzył swoich bliskich i wiedział gdzie mieszka.
Sposób użycia: Wypić lub podać w posiłku.
Efekty uboczne: Przekroczenie dawki zawartej w jednej buteleczce w ciągu dwóch lat może spowodować zupełną amnezję.
CENA: 250 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Opis działania: Pies poddany działaniu eliksiru nie może mówić przez 3 dni.
Podstawowe wyposażenie szpiegów i agentów narażonych na tortury.
(A także zmęczonych matek...)
Podstawowe wyposażenie szpiegów i agentów narażonych na tortury.
(A także zmęczonych matek...)
Sposób użycia: Wypić lub podać w posiłku.
Efekty uboczne: Przekroczenie dawki zawartej w jednej buteleczce może spowodować całkowitą utratę głosu.
CENA: 100 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Innocentia
Opis działania: Cofa działanie niektórych eliksirów oraz ich efekty uboczne.
Nie działa na eliksiry: Mutatio, Imperium, Elementum, Festina i podwójną dawkę Patiens.
Nie działa na eliksiry: Mutatio, Imperium, Elementum, Festina i podwójną dawkę Patiens.
Sposób użycia: Wypić lub podać w posiłku.
Efekty uboczne: Brak
CENA: 150 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Patiens
Opis działania: Jedna dawka tego eliksiru przynosi cierpienie.
Gorączka, bóle mięśni i pieczenie skóry to tylko niektóre skutki jego użycia.
Jednak podwójna dawka powoduje coś o wiele gorszego. Śmierć.
Podwójnej dawki używać jedynie za zgodą osoby kierującej postacią...
Gorączka, bóle mięśni i pieczenie skóry to tylko niektóre skutki jego użycia.
Jednak podwójna dawka powoduje coś o wiele gorszego. Śmierć.
Podwójnej dawki używać jedynie za zgodą osoby kierującej postacią...
Sposób użycia: Wypić lub podać w posiłku.
Efekty uboczne: Brak
CENA: 600 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Amulety
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Łuki
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Perpetua
Opis działania: Po wypiciu pies przestaje się starzeć.
Nadal może jednak zostać zabity.
Nadal może jednak zostać zabity.
Sposób użycia: Wypić.
Efekty uboczne: Brak
CENA: 2000 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-Amulety
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Ignis
Działanie: Pozwala na kontrolowanie żywiołu ognia.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Aqua
Działanie: Pozwala na kontrolowanie żywiołu wody.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Terra
Działanie: Pozwala na kontrolowanie żywiołu ziemi.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Ventum
Działanie: Pozwala na kontrolowanie żywiołu wiatru.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Naturae
Działanie: Pozwala na kontrolowanie żywiołu natury.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Glacies
Działanie: Pozwala na kontrolowanie żywiołu lodu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Electricae
Działanie: Pozwala na kontrolowanie żywiołu elektryczności.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Noctis
Działanie: Pozwala na kontrolowanie żywiołu nocy.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
Element i moce otrzymujesz po dobie noszenia amuletu.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Magicae
Działanie: Pozwala na korzystanie z jednej,
dowolnej, magicznej umiejętności bez konieczności nauczenia się jej.
Potrafisz jej używać jedynie, gdy nosisz amulet.
dowolnej, magicznej umiejętności bez konieczności nauczenia się jej.
Potrafisz jej używać jedynie, gdy nosisz amulet.
CENA: 500 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-Łuki
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Autor zdjęcia nieznany
Spervarii
Bonusy:
| Siła: 8 | Zręczność: 12 |
| Siła: 8 | Zręczność: 12 |
CENA: 100 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Autor zdjęcia nieznany
Accipiter
Bonusy:
| Siła: 12 | Zręczność: 18 |
| Siła: 12 | Zręczność: 18 |
CENA: 180 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Sztylety i noże
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Intuitio
Bonusy:
| Siła: 15 | Zręczność: 25 |
| Siła: 15 | Zręczność: 25 |
CENA: 250 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-Sztylety i noże
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Venandi
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 5 | Zręczność: 8 |
CENA: 80 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Gaelic
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 10 | Zręczność: 10 |
CENA: 120 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Cerasus
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 15 | Zręczność: 12|
CENA: 170 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
North
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 18 | Zręczność: 15|
CENA: 210 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Cruento
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 22 | Zręczność: 18|
CENA: 250 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Miecze-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Primus
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 20 | Zręczność: 5|
CENA: 150 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Bellator
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 25| Zręczność: 8|
CENA: 230 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Alchemicy mogą wysłać przywództwu swoje propozycje eliksirów.
Handlarze amuletów mogą tworzyć nowe medaliony,
a zbrojmistrzowie inne bronie.
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Fortis
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 32| Zręczność: 12|
CENA: 280 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-
Lunares
Bonusy:
Bonusy:
| Siła: 36| Zręczność: 14|
CENA: 320 ೧
-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅--⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-⋅-Alchemicy mogą wysłać przywództwu swoje propozycje eliksirów.
Handlarze amuletów mogą tworzyć nowe medaliony,
a zbrojmistrzowie inne bronie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz