♛ DWÓR ♛
Przywódca Gwardii
Ilość wolnych miejsc: 1
Wymagane umiejętności:
| Siła: 250 | Zwinność: 160 | Szybkość: 100 | Kamuflaż: 50 |
| 5 PS Gwardzisty |
| 5 PS Gwardzisty |
Najważniejszy członek Gwardii,
bezpośrednio odpowiedzialny za bezpieczeństwo przywódców.
Jednocześnie jest to ich zaufany doradca,
często mający swój głos podczas podejmowania ważnych dla sfory decyzji.
Musi wykazywać się odwagą, determinacją, ale i charyzmą.
Bądź co bądź, dowodzi najznamienitszymi wojownikami w Eos.
bezpośrednio odpowiedzialny za bezpieczeństwo przywódców.
Jednocześnie jest to ich zaufany doradca,
często mający swój głos podczas podejmowania ważnych dla sfory decyzji.
Musi wykazywać się odwagą, determinacją, ale i charyzmą.
Bądź co bądź, dowodzi najznamienitszymi wojownikami w Eos.
Obecny przywódca Gwardii:
-------------------------------------------------------------------------------
Gwardzista
Ilość wolnych miejsc: 10
Wymagane umiejętności:
| Siła: 220 | Zwinność: 140 | Szybkość: 80 | Kamuflaż: 50 |
Gwardziści na co dzień bronią Pałacu.
Są odpowiedzialni za bezpieczeństwo centrum całej sfory.
Nie zdziw się, jeżeli zatrzymają cię w bramie.
Niektórzy z nich za bardzo konsekwentni w swoich obowiązkach.
Gwardziści wchodzą ponadto w skład elitarnych jednostek wojowników.
Są odpowiedzialni za bezpieczeństwo centrum całej sfory.
Nie zdziw się, jeżeli zatrzymają cię w bramie.
Niektórzy z nich za bardzo konsekwentni w swoich obowiązkach.
Gwardziści wchodzą ponadto w skład elitarnych jednostek wojowników.
Obecni gwardziści:
-------------------------------------------------------------------------------
Adiutant
Ilość wolnych miejsc: 4
Wymagane umiejętności:
-
Nie można jednak zostać adiutantem ot, tak.
Nie można jednak zostać adiutantem ot, tak.
Ktoś musi cię zatrudnić.
Adiutanci to pomocnicy wysokich rangą członków sfory.
Ich przełożonym może być przywódca, generał lub dowódca Gwardii.
Zajmują się prowadzeniem kancelarii, odbierają raporty od oficerów i strażników
oraz przesyłają do nich wiadomości.
Adiutanci często bywają przyjaciółmi i doradcami swojego przełożonego.
Ich przełożonym może być przywódca, generał lub dowódca Gwardii.
Zajmują się prowadzeniem kancelarii, odbierają raporty od oficerów i strażników
oraz przesyłają do nich wiadomości.
Adiutanci często bywają przyjaciółmi i doradcami swojego przełożonego.
Obecni adiutanci:
-------------------------------------------------------------------------------
Posłaniec
Ilość wolnych miejsc: 3
Wymagane umiejętności:
| Zwinność: 80 | Szybkość: 150 |
Posłańcy zajmują się przesyłem informacji między kancelarią przywódcy
a strażnikami, oficerami oraz innymi psami przesyłającymi mu raporty.
Muszą poruszać się szybko, a zarazem być wytrwałym.
Powinni również być lojalni, gdyż pośredniczą w wymianie
bardzo ważnych dla sfory danych, które mogą być wykorzystane przez wroga.
Nie bez powodu powinni mieć świetną pamięć.
Najbardziej poufne informacje muszą zapamiętać i powtórzyć adresatowi.
a strażnikami, oficerami oraz innymi psami przesyłającymi mu raporty.
Muszą poruszać się szybko, a zarazem być wytrwałym.
Powinni również być lojalni, gdyż pośredniczą w wymianie
bardzo ważnych dla sfory danych, które mogą być wykorzystane przez wroga.
Nie bez powodu powinni mieć świetną pamięć.
Najbardziej poufne informacje muszą zapamiętać i powtórzyć adresatowi.
Obecni posłańcy:
-------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dyplomata
Ilość wolnych miejsc: 3
Wymagane umiejętności:
-
Mianowani przez przywódcę
Mianowani przez przywódcę
Dyplomaci są wysyłani do innych sfór
w celu załatwienia konkretnych spraw, załagodzenia sporu, uzgodnienia umowy, itp.
Są tam reprezentantami PotS i dbają o jej interesy.
Przywódca musi darzyć ich dużym zaufaniem,
gdyż często od ich zachowania zależy pokój lub wojna.
w celu załatwienia konkretnych spraw, załagodzenia sporu, uzgodnienia umowy, itp.
Są tam reprezentantami PotS i dbają o jej interesy.
Przywódca musi darzyć ich dużym zaufaniem,
gdyż często od ich zachowania zależy pokój lub wojna.
Obecni dyplomaci:
⚔ WOJSKO ⚔
Generał
Ilość wolnych miejsc: 2
Wymagane umiejętności:
| Siła: 280 | Zwinność: 180 | Szybkość: 90 | Kamuflaż: 50 |
| 5 PS Oficera |
| 5 PS Oficera |
Jedno z najbardziej wymagających stanowisk w sforze.
Generałowie dowodzą całym wojskiem,
mają dużą władzę i udział w polityce.
Muszą być niezwykle sprawni oraz posiadać zdolności w posługiwaniu się orężem.
Obecni generałowie:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Oficer
Ilość wolnych miejsc: 3
Wymagane umiejętności:
| Siła: 200 | Zwinność: 150 | Szybkość: 70 | Kamuflaż: 20 |
| 3 PS Wojownika |
Dowódcy oddziałów wojowników.
Przekazują im rozkazy generałów i dbają, aby zostały wypełnione.
Do nich należy dbanie o dyscyplinę w swoich oddziałach.
Są to jedni z lepszych wojowników w Eos.
Obecni oficerowie:
-------------------------------------------------------------------------------
Instruktor
Ilość wolnych miejsc: 3
Wymagane umiejętności:
| Siła: 200 | Zwinność: 140 | Szybkość: 50 |
| 3 PS Wojownika |
| 3 PS Wojownika |
Wojskowi zajmujący się szkoleniem przyszłych wojowników.
Organizują również zajęcia praktyczne dla tych pełniących już służbę.
Uczą szermierki bądź łucznictwa i prowadzą zajęcia wychowania fizycznego.
W czasie wojny walczą jako wojownicy elitarni.
Obecni instruktorzy:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Wojownik elitarny
Ilość wolnych miejsc: 8
Wymagane umiejętności:
| Siła: 200 | Zwinność: 140 | Szybkość: 50 |
| 2 PS Wojownika |
| 2 PS Wojownika |
Wojownicy tworzący jednostki elitarne.
Wysyłani są na niebezpieczniejsze misje.
To prawdziwi komandosi Eos.
Potrafią rozprawić się z większością niebezpieczeństw.
Umiejętności ziołolecznictwa i polowania przydają im się,
gdy zostają wysłani na samotne misje w dziczy.
Umiejętności ziołolecznictwa i polowania przydają im się,
gdy zostają wysłani na samotne misje w dziczy.
Obecni wojownicy elitarni:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Wojownik
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 80 | Zwinność: 50 | Szybkość: 30 |
Wojownicy tworzą oddziały.
Walczą na wojnie oraz podczas potyczek z potworami.
Profesja ta wymaga poświęceń i ciągłej sprawności fizycznej.
Obecni wojownicy:
⋅ Horus
⋅ Ceniza
⋅ Vivienne
-------------------------------------------------------------------------------
⋅ Horus
⋅ Ceniza
⋅ Vivienne
-------------------------------------------------------------------------------
Łucznik wyborowy
Ilość wolnych miejsc: 8
Wymagane umiejętności:
| Siła: 75 | Zwinność: 130 | Szybkość: 100 | Kamuflaż: 85 |
| 2 PS Łucznika |
| 2 PS Łucznika |
Najlepsi snajperzy w Eos.
Wyposażeni w szybkostrzelne łuki sieją panikę w szeregach wroga.
Nie używają salw, ale eliminują wrogów pojedynczo.
Potrafią strzelać na wielkie odległości.
Szkolą się aż nie przestaną chybiać.
Ta umiejętność często ratuje im życie.
Obecni łucznicy wyborowi:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Łucznik
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 40 | Zwinność: 55 | Szybkość: 40 | Kamuflaż: 35|
Psy tworzące oddziały łuczników Eos.
W walce wykorzystują głównie salwy, korzystając z liczebności.
Wypuszczają w górę mnóstwo strzał, które opadają pionowo
dziesiątkując oddziały wroga.
Każdy nich potrafi również strzelać do pojedynczych celów.
Nie są jednak tak celni i szybkostrzelni jak wyborowe jednostki.
Obecni łucznicy:
⋅ Yasmin
-------------------------------------------------------------------------------
⋅ Yasmin
-------------------------------------------------------------------------------
Sanitariusz
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 80 | Zwinność: 50 | Szybkość: 30 |
| Siła: 80 | Zwinność: 50 | Szybkość: 30 |
| Wiedza: Ziołolecznictwo lub/i medycyna tradycyjna |
Sanitariusze to żołnierze, którzy niosą pomoc rannym.
Biorą udział w walce, ale ich głównym zadaniem jest służba medyczna.
W czasie pokoju służą pomocą w koszarach,
albo pomagają medykom w szpitalu.
Mogą również podzielać zadania wojowników,
walcząc z agresywnymi potworami.
Biorą udział w walce, ale ich głównym zadaniem jest służba medyczna.
W czasie pokoju służą pomocą w koszarach,
albo pomagają medykom w szpitalu.
Mogą również podzielać zadania wojowników,
walcząc z agresywnymi potworami.
Obecni sanitariusze:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
♜ STRAŻ ♜
Zarządca straży
Ilość wolnych miejsc: 2
Wymagane umiejętności:
| Siła: 180 | Zwinność: 130 | Szybkość: 100 | Kamuflaż: 40 |
| 5 PS Strażnika |
| 5 PS Strażnika |
Najbardziej doświadczony strażnik na Eos.
Organizuje warty i często samotnie patroluje tereny.
Podlegają mu wszyscy strażnicy.
Obecni zarządcy straży:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Strażnik terenów
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 80 | Zwinność: 50 | Szybkość: 50 | Kamuflaż: 20 |
Strażnicy terenów patrolują terytorium sfory.
Najczęściej stacjonują na granicach poszczególnych okolic
lub w twierdzach rozsianych po nich rozsianych.
Mają obowiązek zaalarmować sforę w przypadku zagrożenia.
Często posiadają towarzysza, który zajmuje się przenoszeniem wiadomości.
Często posiadają towarzysza, który zajmuje się przenoszeniem wiadomości.
Obecni strażnicy terenów:
⋅ Commodus
-------------------------------------------------------------------------------
⋅ Commodus
-------------------------------------------------------------------------------
Strażnik miejski
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 90 | Zwinność: 50 | Szybkość: 60 |
Strażnicy miejscy pilnują porządku w ośrodkach życia publicznego.
Przeciwdziałają kradzieżom i bijatykom.
Każde niekulturalne zachowanie się w miejscu publicznym jest zgłaszane przywództwu.
Strażnicy mają prawo umieścić delikwenta w areszcie.
Obecni strażnicy miejscy:
-------------------------------------------------------------------------------
Strażnik więzienny
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 90 | Zwinność: 50 | Szybkość: 60 |
Strażnicy więzienni pilnują porządku w zakładach karnych, tudzież lochach.
Często przynoszą więźniom posiłki i dbają o ich dyscyplinę.
Zapobiegają wszelkim próbom ucieczki.
Obecni strażnicy więzienni:
-------------------------------------------------------------------------------
➹ ŁOWIECTWO ➹
Pies ten dowodzi łowcami podczas polowania.
Decyduje, kiedy rozpoczynają się łowy i na jakim terenie się odbędą.
Musi wykazać się ogromną sprawnością i zmysłem taktycznym.
➹ ŁOWIECTWO ➹
Przywódca łowców
Ilość wolnych miejsc: 1
Wymagane umiejętności:
| Siła: 130 | Zwinność: 100 | Szybkość: 120 | Kamuflaż: 100 |
| 5 PS Łowcy lub Tropiciela |
| 5 PS Łowcy lub Tropiciela |
Pies ten dowodzi łowcami podczas polowania.
Decyduje, kiedy rozpoczynają się łowy i na jakim terenie się odbędą.
Musi wykazać się ogromną sprawnością i zmysłem taktycznym.
Obecni przywódcy łowców:
⋅ Morrigan
-------------------------------------------------------------------------------
Trudne byłoby polowanie bez kogoś, kto potrafi wytropić zwierzynę.
Każdy pies na tym stanowisku musi posiadać czuły węch.
Znajomość tropów zwierząt również może się przydać.
Tropiciele często pomagają w odnajdywaniu gniazd potworów oraz pojedynczych osobników.
⋅ Morrigan
-------------------------------------------------------------------------------
Tropiciel
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 50 | Zwinność: 50 | Szybkość: 40 | Kamuflaż: 20 |
Trudne byłoby polowanie bez kogoś, kto potrafi wytropić zwierzynę.
Każdy pies na tym stanowisku musi posiadać czuły węch.
Znajomość tropów zwierząt również może się przydać.
Tropiciele często pomagają w odnajdywaniu gniazd potworów oraz pojedynczych osobników.
Obecni tropiciele:
-------------------------------------------------------------------------------
Łowcy zdobywają pożywienie dla całej sfory,
a przynajmniej dla tych, którzy nie mają czasu lub chęci na samodzielne polowanie.
Efekty ich wysiłków można spotkać na stołach w karczmie.
Myśliwemu niezbędne są cierpliwość i wytrwałość.
Często pomagają w zwalczaniu niebezpiecznych stworzeń.
Czasem w polowaniu pomagają im zdolności łucznicze.
-------------------------------------------------------------------------------
Łowca
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 50 | Zwinność: 50 | Szybkość: 40 | Kamuflaż: 20 |
Łowcy zdobywają pożywienie dla całej sfory,
a przynajmniej dla tych, którzy nie mają czasu lub chęci na samodzielne polowanie.
Efekty ich wysiłków można spotkać na stołach w karczmie.
Myśliwemu niezbędne są cierpliwość i wytrwałość.
Często pomagają w zwalczaniu niebezpiecznych stworzeń.
Czasem w polowaniu pomagają im zdolności łucznicze.
Obecni łowcy:
⋅ Oscar
⋅ Agnes
-------------------------------------------------------------------------------
W przeciwieństwie do myśliwych i wojowników,
łowcy bestii polują samodzielnie. Ich ofiarami są potwory.
Specjalizują się w eliminowaniu niebezpiecznych stworzeń
oraz chwytaniu potencjalnych towarzyszy.
Uzdrowiciel
⋅ Oscar
⋅ Agnes
-------------------------------------------------------------------------------
Łowca bestii
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 80 | Zwinność: 70 | Szybkość: 60 | Kamuflaż: 40 |
| Wiedza: Znajomość magicznych stworzeń |
| Wiedza: Znajomość magicznych stworzeń |
W przeciwieństwie do myśliwych i wojowników,
łowcy bestii polują samodzielnie. Ich ofiarami są potwory.
Specjalizują się w eliminowaniu niebezpiecznych stworzeń
oraz chwytaniu potencjalnych towarzyszy.
Obecni łowcy bestii:
-------------------------------------------------------------------------------
⚕ MEDYCYNA ⚕-------------------------------------------------------------------------------
Uzdrowiciel
Ilość wolnych miejsc: 2
Wymagane umiejętności:
| Magia: Zaawansowane magiczne leczenie | Wiedza: Ziołolecznictwo i medycyna tradycyjna |
| 5 PS Medyka |
| 5 PS Medyka |
Uzdrowiciele to najlepsi medycy w Eos.
Potrafią uleczyć większość ran oraz chorób.
Należy jednak pamiętać, że nie są cudotwórcami.
Będą robić co mogą, by uratować pacjenta, ale czasem nie jest to możliwe.
Nie można się do nich zgłaszać z błahostkami,
zajmują się tylko najpoważniejszymi obrażeniami i chorobami.
Potrafią uleczyć większość ran oraz chorób.
Należy jednak pamiętać, że nie są cudotwórcami.
Będą robić co mogą, by uratować pacjenta, ale czasem nie jest to możliwe.
Nie można się do nich zgłaszać z błahostkami,
zajmują się tylko najpoważniejszymi obrażeniami i chorobami.
Obecni uzdrowiciele:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Medyk
Ilość wolnych miejsc: 10
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Ziołolecznictwo i medycyna tradycyjna |
Medycy zajmują się większością pacjentów trafiających do szpitala.
Nie posiadają takich umiejętności jak uzdrowiciele,
lecz świetnie wykonują swoje obowiązki.
Zgłoś się do nich jeżeli cię coś niepokoi.
Medycy zajmują się także nagłymi wypadkami.
Nie posiadają takich umiejętności jak uzdrowiciele,
lecz świetnie wykonują swoje obowiązki.
Zgłoś się do nich jeżeli cię coś niepokoi.
Medycy zajmują się także nagłymi wypadkami.
Obecni medycy:
⋅ Elizabeth
-------------------------------------------------------------------------------
⋅ Elizabeth
-------------------------------------------------------------------------------
Zielarz
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Ziołolecznictwo |
Zielarze to psy, które leczą swoich pacjentów z pomocą darów natury.
Doskonale znają właściwości roślin i potrafią z nich korzystać.
Swoje medykamenty zdobywają sami,
wybierając się często w dzicz na ich poszukiwanie.
Doskonale znają właściwości roślin i potrafią z nich korzystać.
Swoje medykamenty zdobywają sami,
wybierając się często w dzicz na ich poszukiwanie.
Obecni zielarze:
⋅ Verrano
⋅Violence
-------------------------------------------------------------------------------⋅ Verrano
⋅Violence
Pielęgniarz
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Podstawy ziołolecznictwa i/lub medycyny tradycyjnej |
Pielęgniarze i pielęgniarki zajmują się chorymi przebywającymi pod opieką medyków.
Muszą wykazywać się opiekuńczością
oraz chęcią do niesienia pomocy.
Zajmują się również lekkimi obrażeniami
oraz pomagają medykom podczas zabiegów.
Muszą wykazywać się opiekuńczością
oraz chęcią do niesienia pomocy.
Zajmują się również lekkimi obrażeniami
oraz pomagają medykom podczas zabiegów.
Obecni pielęgniarze:
-------------------------------------------------------------------------------
🕶 ZWIAD 🕶
Dowódca zwiadu
-------------------------------------------------------------------------------
🕶 ZWIAD 🕶
Dowódca zwiadu
Ilość wolnych miejsc: 2
Wymagane umiejętności:
| Siła: 180 | Zwinność: 220 | Szybkość: 180 | Kamuflaż: 200 |
| 5 PS Szpiega lub Agenta |
| 5 PS Szpiega lub Agenta |
Najlepszy ze szpiegów w służbie Eos.
To również przełożony wszystkich agentów i zwiadowców.
Często wyrusza na samodzielne misje.
Uczestniczy w naradach wojennych.
To również przełożony wszystkich agentów i zwiadowców.
Często wyrusza na samodzielne misje.
Uczestniczy w naradach wojennych.
Obecni dowódcy zwiadu:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Szpieg specjalny
Ilość wolnych miejsc: 5
Wymagane umiejętności:
| Siła: 130 | Zwinność: 180 | Szybkość: 120 | Kamuflaż: 180 |
Najlepsi szpiedzy, wysyłani na specjalne misje.
Często zapuszczają się wgłąb terenów wroga,
by wkraść się do siedziby dowództwa.
Podczas swoich zadań niejednokrotnie ryzykują życiem.
Często zapuszczają się wgłąb terenów wroga,
by wkraść się do siedziby dowództwa.
Podczas swoich zadań niejednokrotnie ryzykują życiem.
Obecni szpiedzy specjalni:
-------------------------------------------------------------------------------
Szaman
-------------------------------------------------------------------------------
Szpieg
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 30 | Zwinność: 70 | Szybkość: 50 | Kamuflaż: 80 |
Zadaniem szpiegów jest odkryć tajemnice.
Zdobywają informacje niedostępne dla zwykłych obywateli wrogiej sfory.
Charakter swoich misji muszą zachować w sekrecie,
dlatego też z dowództwem kontaktują się szyframi,
a na wrogim terenie podają się za inną osobę.
Zdobywają informacje niedostępne dla zwykłych obywateli wrogiej sfory.
Charakter swoich misji muszą zachować w sekrecie,
dlatego też z dowództwem kontaktują się szyframi,
a na wrogim terenie podają się za inną osobę.
Obecni szpiedzy:
-------------------------------------------------------------------------------
Agent kontrwywiadu
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Siła: 30 | Zwinność: 60 | Szybkość: 40 | Kamuflaż: 70 |
Nie myślcie, że jedynie my wysyłamy szpiegów na tereny obcych sfór.
Po naszym terytorium również kręcą się agenci.
Kontrwywiad ma za zadanie z nimi walczyć.
Musi odnaleźć wrogiego szpiega,
schwytać go i przesłuchać.
W ten sposób często dowiaduje się o misjach wrogów,
Obcy agenci w większości trafiają do lochów.
Po naszym terytorium również kręcą się agenci.
Kontrwywiad ma za zadanie z nimi walczyć.
Musi odnaleźć wrogiego szpiega,
schwytać go i przesłuchać.
W ten sposób często dowiaduje się o misjach wrogów,
Obcy agenci w większości trafiają do lochów.
Obecni agenci kontrwywiadu:
-------------------------------------------------------------------------------
☆ MAGIA ☆-------------------------------------------------------------------------------
Szaman
Ilość wolnych miejsc: 2
Wymagane umiejętności:
| Magia: Wszystkie dostępne umiejętności |
Ze wszystkich magów opanował swoje zdolności najlepiej.
Opanował wszelkie możliwe umiejętności magiczne,
aby służyć innym psom.
Pomaga im, gdy chcą skontaktować się z duchami przodków,
zdobyć odrobinę szczęścia w czekających ich wyzwaniach
i innych sprawach tej natury.
Szamani sami wybierają swoich uczniów z pośród magów.
Tylko oni mogą zastąpić swoich nauczycieli, gdy ci umrą
i tylko oni posiądą ich wiedzę.
Opanował wszelkie możliwe umiejętności magiczne,
aby służyć innym psom.
Pomaga im, gdy chcą skontaktować się z duchami przodków,
zdobyć odrobinę szczęścia w czekających ich wyzwaniach
i innych sprawach tej natury.
Szamani sami wybierają swoich uczniów z pośród magów.
Tylko oni mogą zastąpić swoich nauczycieli, gdy ci umrą
i tylko oni posiądą ich wiedzę.
Obecni szamani:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Uczeń szamana
Ilość wolnych miejsc: 2
Wymagane umiejętności:
| Magia: 3 umiejętności na podstawowym poziomie |
Wymagany wybór szamana na swojego ucznia
Wymagany wybór szamana na swojego ucznia
Jeżeli interesujesz się magią i nieźle idzie ci jej nauka,
możesz mieć nadzieję, że szaman wybierze cię na swojego ucznia.
Gdy to nastąpi, będziesz spędzał z nim każdą wolną chwilę,
ucząc się niezbędnych umiejętności.
Obecni uczniowie szamanów:
możesz mieć nadzieję, że szaman wybierze cię na swojego ucznia.
Gdy to nastąpi, będziesz spędzał z nim każdą wolną chwilę,
ucząc się niezbędnych umiejętności.
Obecni uczniowie szamanów:
-------------------------------------------------------------------------------
Mag
Ilość wolnych miejsc: 10
Wymagane umiejętności:
| Magia: 3 umiejętności na podstawowym poziomie |
Czasem członkowie sfory potrzebują pomocy natury magicznej.
Gdy muszą przenieść się gdzieś szybko, proszą o stworzenie portalu,
Niekiedy potrzebne jest im odczynienie klątwy lub cofnięcie działania eliksiry.
We wszystkich powyższych oraz wielu innych sytuacjach,
kierują się do magów.
Gdy muszą przenieść się gdzieś szybko, proszą o stworzenie portalu,
Niekiedy potrzebne jest im odczynienie klątwy lub cofnięcie działania eliksiry.
We wszystkich powyższych oraz wielu innych sytuacjach,
kierują się do magów.
Obecni magowie:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Alchemik
Ilość wolnych miejsc: 10
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Alchemia, Ziołolecznictwo |
Alchemicy zajmują się warzeniem eliksirów oraz tworzeniem medykamentów.
Muszą znać przepisy na podstawowe mikstury,
ale również wykazywać się wiedzą i kreatywnością
przy przygotowywaniu zupełnie nowych receptur.
Muszą znać przepisy na podstawowe mikstury,
ale również wykazywać się wiedzą i kreatywnością
przy przygotowywaniu zupełnie nowych receptur.
Obecni alchemicy:
-------------------------------------------------------------------------------
🟈 PODRÓŻE 🟈
Podróżnik
-------------------------------------------------------------------------------
🟈 PODRÓŻE 🟈
Podróżnik
Ilość wolnych miejsc: 5
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Podstawowa geografia Eos |
Podróżnik to pies, który odwiedza tereny poza terytorium naszej sfory.
Zdobywa informacje przydatne wojsku.
Rozrysowuje ukształtowanie terenu kluczowych punktów
i notuje ich opisy. Zbiera dane,
które następnie zostaną przeniesione na mapy przez kartografów.
Zdobywa informacje przydatne wojsku.
Rozrysowuje ukształtowanie terenu kluczowych punktów
i notuje ich opisy. Zbiera dane,
które następnie zostaną przeniesione na mapy przez kartografów.
Obecni podróżnicy:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Kartograf
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Podstawowa geografia Eos |
Kartografowie przenoszą na mapy dane,
które został zebrane przez podróżników.
Często podróżują po terenach sfory w celu
udoskonalania map wojskowych i nie tylko.
które został zebrane przez podróżników.
Często podróżują po terenach sfory w celu
udoskonalania map wojskowych i nie tylko.
Obecni kartografowie:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Przewodnik
Ilość wolnych miejsc: 4
Wymagane umiejętności:
| Magia: Korzystanie z portali |
Przewodnicy nie tylko oprowadzają nowo przybyłych po naszych terenach.
To przede wszystkim osoby, które odwiedzają Ziemię.
Przenoszą się zazwyczaj w miejsce,
gdzie znajduje się bezdomny pies.
Ich zadaniem jest umożliwienie mu przejścia do Eos.
Przy okazji tłumaczą mu następnie zasady działania sfory i nie tylko.
To przede wszystkim osoby, które odwiedzają Ziemię.
Przenoszą się zazwyczaj w miejsce,
gdzie znajduje się bezdomny pies.
Ich zadaniem jest umożliwienie mu przejścia do Eos.
Przy okazji tłumaczą mu następnie zasady działania sfory i nie tylko.
Obecni przewodnicy:
-------------------------------------------------------------------------------
⚖ USŁUGI ⚖
Kucharz
-------------------------------------------------------------------------------
⚖ USŁUGI ⚖
Kucharz
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Gotowanie |
Jeżeli nie masz sił lub chęci na polowanie,
wybierz się na posiłek do karczmy.
Szereg zdolnych kucharzy zadba o to,
byś był zadowolony z zamówionego dania.
wybierz się na posiłek do karczmy.
Szereg zdolnych kucharzy zadba o to,
byś był zadowolony z zamówionego dania.
Obecni kucharze:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Kelner
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
Zadaniem kelnera jest obsłużenie klienta karczmy.
Wbrew pozorom nie jest to profesja dla każdego.
Potencjalny kelner musi być życzliwy,
a przede wszystkim cierpliwy.
Niektórzy potrafią składać zamówienia godzinami...
Wbrew pozorom nie jest to profesja dla każdego.
Potencjalny kelner musi być życzliwy,
a przede wszystkim cierpliwy.
Niektórzy potrafią składać zamówienia godzinami...
Obecni kelnerzy:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Zbrojmistrz
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Wyrób broni |
| Wiedza: Wyrób broni |
Każdy rzemieślnik specjalizuje się w wyrobie konkretnych przedmiotów.
Zbrojmistrz zajmuje się tworzeniem broni.
Najlepsze miecze wychodzą spod łapy doświadczonego mistrza.
Pies musi być obeznany z ogniem i żelazem.
Zbrojmistrz zajmuje się tworzeniem broni.
Najlepsze miecze wychodzą spod łapy doświadczonego mistrza.
Pies musi być obeznany z ogniem i żelazem.
Obecni zbrojmistrzowie:
⋅ Lady
-------------------------------------------------------------------------------
⋅ Lady
-------------------------------------------------------------------------------
Handlarz amuletami
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
Chcesz kupić lub sprzedać amulet?
Wystarczy, że odnajdziesz handlarza amuletami.
Pies ten często sam wykonuje amulety.
Kto wie, może sprzeda ci jakiś taniej?
Wystarczy, że odnajdziesz handlarza amuletami.
Pies ten często sam wykonuje amulety.
Kto wie, może sprzeda ci jakiś taniej?
Obecni handlarze amuletami:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Handlarz bronią
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
Masz nową broń i nie wiesz co zrobić z poprzednią?
Sprawdź, czy na rynku ktoś jej nie poszukuje.
Handlarz bronią może ją od ciebie odkupić.
On już dobrze wie, że da się na tym zarobić.
Można od niego kupić strzały lub inne przydatne przedmioty.
Sprawdź, czy na rynku ktoś jej nie poszukuje.
Handlarz bronią może ją od ciebie odkupić.
On już dobrze wie, że da się na tym zarobić.
Można od niego kupić strzały lub inne przydatne przedmioty.
Obecni handlarze bronią:
-------------------------------------------------------------------------------
Opiekun towarzyszy
-------------------------------------------------------------------------------
Bard
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Gra na instrumencie |
Muzyka z pewnością umili wizytę w karczmie.
Bard grywa i śpiewa w lokalach za pieniądze.
Musi mieć zawsze przygotowany repertuar.
To profesja dla muzykalnie uzdolnionych psów,
które nie stronią od towarzystwa innych osób.
Bard grywa i śpiewa w lokalach za pieniądze.
Musi mieć zawsze przygotowany repertuar.
To profesja dla muzykalnie uzdolnionych psów,
które nie stronią od towarzystwa innych osób.
Obecni bardowie:
-------------------------------------------------------------------------------
♞ TOWARZYSZE ♞-------------------------------------------------------------------------------
Aktor
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Aktorstwo |
Jeżeli marzy ci się głośny aplauz i róże rzucane przez wzruszoną publiczność,
może powinieneś spróbować swoich sił w teatrze.
Scena w Lapsae przyciąga artystów z terenów całej sfory.
Kto wie, może i tobie się poszczęści i dołączysz do grona gwiazd Aurory?
może powinieneś spróbować swoich sił w teatrze.
Scena w Lapsae przyciąga artystów z terenów całej sfory.
Kto wie, może i tobie się poszczęści i dołączysz do grona gwiazd Aurory?
Obecni aktorzy:
⋅ Allen
-------------------------------------------------------------------------------
Dorożkarze to psy, które przewożą pasażerów dzięki powozom konnym.
Dorożki można spotkać przy każdej karczmie, gdzie czekają na klientów.
Można wybrać się nimi w różne miejsca pod warunkiem, że prowadza do nich drogi.
Jeżeli więc nie masz siły lub czasu na pieszą wędrówkę,
a nie szczędzisz odrobiny grosza, znajdź dorożkarza i ciesz się podróżą.
⋅ Allen
-------------------------------------------------------------------------------
Dorożkarz
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
Dorożkarze to psy, które przewożą pasażerów dzięki powozom konnym.
Dorożki można spotkać przy każdej karczmie, gdzie czekają na klientów.
Można wybrać się nimi w różne miejsca pod warunkiem, że prowadza do nich drogi.
Jeżeli więc nie masz siły lub czasu na pieszą wędrówkę,
a nie szczędzisz odrobiny grosza, znajdź dorożkarza i ciesz się podróżą.
Obecni dorożkarze:
-------------------------------------------------------------------------------Opiekun towarzyszy
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Znajomość magicznych stworzeń |
Jeżeli wyruszasz w podróż i nie chcesz narażać swojego towarzysza,
a jednocześnie nie chcesz go zostawiać samego,
możesz go powierzyć opiekunowi. Dobrze zatroszczy się o twojego pupila.
Opiekunowie często zajmują się również oswajaniem dzikich stworzeń,
które są dostarczane przez łowców bestii.
a jednocześnie nie chcesz go zostawiać samego,
możesz go powierzyć opiekunowi. Dobrze zatroszczy się o twojego pupila.
Opiekunowie często zajmują się również oswajaniem dzikich stworzeń,
które są dostarczane przez łowców bestii.
Obecni opiekunowie towarzyszy:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Sokolnik
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
Nie ma lepszego towarzysza polowań niż drapieżny ptak.
Jest to zwierze bardzo pomocne również strażnikom,
którzy wysyłają a ich pośrednictwem raporty.
Dobrze wytresowany sokół może być lepszy od gołębia.
I właśnie tym zajmują się sokolnicy.
Przygotowują ptaki do ich roli.
Jest to zwierze bardzo pomocne również strażnikom,
którzy wysyłają a ich pośrednictwem raporty.
Dobrze wytresowany sokół może być lepszy od gołębia.
I właśnie tym zajmują się sokolnicy.
Przygotowują ptaki do ich roli.
Obecni sokolnicy:
⋅ Cynthia
-------------------------------------------------------------------------------
⋅ Cynthia
-------------------------------------------------------------------------------
Hodowca
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Znajomość magicznych stworzeń, Hodowla|
Niektóre stworzenia można oswoić jedynie,
gdy wychowuje się je od małego.
Dlatego też podejmuje się próby hodowli.
Możesz adoptować towarzysza pochodzącego z hodowli.
Tylko hodowcy mają prawo rozmnażania swoich towarzyszy i ich sprzedaży.
Gdy narodzi się nowy miot,
ogłaszają adopcję lub sprzedaż w sekcji "Ogłoszenia".
gdy wychowuje się je od małego.
Dlatego też podejmuje się próby hodowli.
Możesz adoptować towarzysza pochodzącego z hodowli.
Tylko hodowcy mają prawo rozmnażania swoich towarzyszy i ich sprzedaży.
Gdy narodzi się nowy miot,
ogłaszają adopcję lub sprzedaż w sekcji "Ogłoszenia".
Obecni hodowcy:
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Badacz bestii
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
| Wiedza: Znajomość magicznych stworzeń |
Badacze bestii odkrywają nowe gatunki potworów
i zbierają o nich informacje. Ich badanie pomagają łowcom,
ale i wszystkim psom na terenach naszej sfory.
Ściśle współpracują z myśliwymi i wojownikami
oraz odnajdują sposoby na najefektowniejszą walkę ze stworami.
Badacze bestii odkrywają nowe gatunki potworów
i zbierają o nich informacje. Ich badanie pomagają łowcom,
ale i wszystkim psom na terenach naszej sfory.
Ściśle współpracują z myśliwymi i wojownikami
oraz odnajdują sposoby na najefektowniejszą walkę ze stworami.
Obecni badacze:
-------------------------------------------------------------------------------
Konie pracujące w zaprzęgach wymagają czułej opieki.
To właśnie stajenni zajmują się końmi dorożkarzy,
czasem prywatnych właścicieli, którzy są w stanie ich opłacić.
Stajenny znajdzie również pracę w Pałacu,
gdzie zajmował będzie się końmi powożącymi wozy przybywających delegatów.
-------------------------------------------------------------------------------
Stajenny
Ilość wolnych miejsc: ∞
Wymagane umiejętności:
Konie pracujące w zaprzęgach wymagają czułej opieki.
To właśnie stajenni zajmują się końmi dorożkarzy,
czasem prywatnych właścicieli, którzy są w stanie ich opłacić.
Stajenny znajdzie również pracę w Pałacu,
gdzie zajmował będzie się końmi powożącymi wozy przybywających delegatów.
Obecni stajenni: Moira
-------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
BEZROBOTNI I UCZNIOWIE
Niektórzy wolą nie podejmować się profesji, w której nie będą się czuli dobrze.
Chcą nauczyć się wcześniej wymaganych umiejętności, a dopiero później zacząć wspinać się po szczeblach kariery. Są oni bezrobotni i rzecz jasna nie otrzymują wynagrodzenia.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz