Towarzysze

Podział

Zwierzęta niemagiczne - zwykłe zwierzęta; nie posiadają żadnych magicznych zdolności
Przykłady: orzeł, jeleń, lew

Zwierzęta magiczne - zwykłe zwierzęta potrafiące posługiwać się magią; zazwyczaj wykazują większą inteligencję od niemagicznych współbratymców.
Przykłady: ponadprzeciętnie szybki orzeł, jeleń przenikający przez obiekty, lew ciskający ognistymi pociskami

Zwierzęta mityczne - zwierzęta różniące się znacznie od pospolitych gatunków; posługują się magią i wykazują widocznie wyższą inteligencję.
Przykłady: smok, gryf, jednorożec

Oswajanie

Jest kilka sposobów na zdobycie towarzysza. Jednym z nich jest oczywiście oswojenie dzikiego zwierzęcia. W zależności od typu towarzysza, czas oswajania jest różny. Zwykłe zwierzęta szybciej zaczynają ufać psom.

Oswajanie zwierzęcia niemagicznego - 1 opowiadanie
Oswajanie zwierzęcia magicznego - 2 opowiadania
Oswajania zwierzęcia mitycznego - 3 opowiadania

Hodowla

Innym sposobem jest wyhodowanie swojego własnego towarzysza. Oczywiście należy mieć wcześniej dwa osobniki tego samego gatunku, nie ważne, czy oba należą do ciebie. Może znajdzie się ktoś, kto... Użyczy swojego podopiecznego twojemu...
Poza tym wymagana jest umiejętność hodowli.

Rozmnażanie zwierzęcia niemagicznego - Podstawowa hodowla
Rozmnażanie zwierzęcia magicznego - Zaawansowana hodowla
Rozmnażanie zwierzęcia mitycznego - Zaawansowana hodowla + 5PS* Hodowcy

Kupno

Jeżeli chcesz zdobyć towarzysza, powinieneś odwiedzić Rynek. Lokalni hodowcy często wystawiają na sprzedaż młode lub już doświadczone osobniki. Zakupiony towarzysz może być już wytrenowany, co oczywiście podnosi jego cenę. Aby uniknąć nadmiernego odłowu mitycznej zwierzyny, zarządzono, że sprzedawać można jedynie towarzysze pochodzące z hodowli.

Cena zwierzęcia niemagicznego - 10೧ + 5೧ za każde 10PU
Cena zwierzęcia magicznego - 50೧ + 8೧ za każde 10PU
Cena zwierzęcia mitycznego - 100೧ + 10೧ za każde 10PU

Umiejętności

Towarzysze posiadają te same kategorie umiejętności co psy.

| Siła | Zwinność | Szybkość | Kamuflaż |

Po oswojeniu do rozdania jest 50PU, natomiast po narodzinach młode posiadają ¼ PU swoich rodziców. Ich ilośc można oczywiście zwiększyć przez trening, który działa na tej samej zasadzie c u psów. Polowanie ze swoim sokołem, czy innym zwierzakiem podnosi jego sprawność. Można go oczywiście trenować na wykonanych przez siebie torach, czy podczas walki z potworami.

Zawody

Co jakiś czas organizowane są zawody dla towarzyszy z całej Aurory. Razem ze swoimi właścicielami muszą stanąć przed różnymi wyzwaniami, aby zdobyć upragnioną (przynajmniej przez ich opiekunów) nagrodę. Podczas tego tupu wydarzeń hodowcy i handlarze prezentują swoich podopiecznych. Można wtedy zaopatrzyć się u kogoś spoza sfory. Organizowane są aukcje, na których wystawiane są najlepsze okazy. Korzystając z napływu "miłośników zwierząt", swoją działalność rozpoczynają nielegalne areny, gdzie organizowane są walki. Straż walczy z tym procederem, lecz nie wszystkich udaje się wytropić. Trudno się ich pozbyć z uwagi na kuszącą wizję sporej nagrody, która przyciąga niektórych trenerów

*PS - Punkty Stażu; pojawią się po aktualizacji profesji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz